Min dagar som varit....

Har varit i Karlstad hos Mr J några dar eftersom jag även varit där med mitt hemliga projekt torsdag och fredag...Det går faktiskt bra för mig där..inte för att skryta..men jag tycker själ att ja e duktig...iaf för att vara helt ny på det projektet =O)...Men det kommer nog ta lite tid innan jag e proffs...*LOL* antagligen ett antal månader...men men övning ger färdighet säger dom som vet..hehe...Vad detta "hemliga projekt" är kommer jag att berätta när allt är färdigt runtomkring...

Förresten ja..jag gick iväg till Vårdcentralen för att kolla upp eksemen..och tanta ger min "tavegyl" allergitabletter...men ja e ju för farao inte allergisk mot ngt...men men jodå visst skulle ja ha dom..mot klåda inte allergi..ehh what...men men sagt o gjort jag gick snällt iväg till apoteket o hämtade tabletterna...hon i kassan säger att man kan bli lite trött av dom..men ja bara "d e lugnt"...jag går hem och tar en tablett med en gång för ja e som sagt så trött på kliandet...sätter mig i soffan och ca 30 minuter senare så e det precis som om att jag får stan sömnklubba i huvet..asså jag skämtar inte...jag somna på stört...helt otroligt...Nu har ja ändå ätit dom ett par dar...men nog fan kliar det än..asså jag blir tokig...o det är ju inte d lättaste o låta bli o klia heller...

Mr lovalova e i Sunne o spelar golf...asså hur kul e det egentligen o spela golf? Snälla kan ngn tala om det för mig??? Tacksam för svar..*lol*

Nä nu ska ja nog sätta mig o gosa lite i soffan med min äldste juvel..han har ropat på mig ett par ggr att han saknar mig i soffan...Elliot har tydligen somnat...skräll med tanke på att han höll på att somna vid kvällsmaten innan...

Vad händer i helgen för alla andra då???

Kram o Kyss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, samma här.... vet inte hur många ggr jag har vart vansinnig för det är så sjukt overkligt allt.... men som sagt, såpan manipulerar mig! Jag är stuck! haha, Ha en toppenhelg du oxå!:)

2008-09-12 @ 21:08:28
Postat av: Christel

Haha, samma här.... vet inte hur många ggr jag har vart vansinnig för det är så sjukt overkligt allt.... men som sagt, såpan manipulerar mig! Jag är stuck! haha, Ha en toppenhelg du oxå!:)

2008-09-12 @ 21:09:11
URL: http://christelsanchez.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för den fina utmärkelsen;) Såg att du redan fått och trodde bara man kunde ge till dem som inte fått. Annars hade du såklart fått av mej med, läser din blogg så gott som dagligen :o)

Ang tavegyl, satan vad trött man blir av dem, men det går över när man ätit dem i 14 dgr iaf :o)

2008-09-13 @ 15:02:38
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0