Jag blir så glad...=O)

Alltid lika roligt när man får veta att ens blogg är uppskattad...fast att jag vet att jag uppdaterar alltför sällan..=O( Men jag lovar att jag ska bättre mig...iaf nu =O)..Tack Elin för denna fina utmärkelse....



Nu ska man ju nominer 7st bloggar själv...kan bli lite svårt eftersom jag antagligen inte läser så många...men jag tar dom jag läser och dom jag tycker är värda detta fina pris....

Alexandra  Min kära lillasyster, Rolig blogg och hennes kamp med seperationsångesten från Tyris...Plu en massa annat

Elin My lovley friend...Hennes kämpande med vikten + att hon har koll på det mest Go for it Girl =O)

Linda  Linlof, japp hennes namn från TC tiden..mycke roligt hade vi =O)...En rolig blogg om livet som blivande 2 barns mor...

Karin  Tack vare henne så kan jag göra min favvodrinkar =O)...Plus att man har koll på vad som händer på statt...

Ja tyvärr så hade jag bara dom...jag läser andra bloggar med men inte alltför ofta utan när jag kommer på att jag glömt att kolla läget hos dom..=O)


1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg
2. Länka till personen som gav dig utmärkelsen
3. Ge utmärkelsen vidare till sju bloggar
4. Länka till dom bloggar du gett utmärkelsen
5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till

Kommentarer
Postat av: Elin

tack gumman va söt du är :) kraaaaaam!!!!

2008-09-12 @ 20:04:28
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh tack snälla du =)

2008-09-12 @ 20:29:57
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0