Ensam mamma söker....

...Asså jag diggar verkligen det programmet =O)...För att inte tala om musiken dom spelar *lol*..den e ju inte direkt från igår...hahaha...Idag så va det en kille ifrån programmet som visade upp sin lägenhet...jag säger bara OMFG..asså ärligt kille e 33 år och hans lägenhet såg ut som om att det va på 70-talet..inga illa ment men va fan...han kan ju iaf tapetsera om för dom tapeterna skulle jag få värsta mardrömmarna av...säger absolut inte att jag har det snyggt hemma...men hans tog fan priset...var det ngn annan som såg programmet???

Annso

Kommentarer
Postat av: Elin

haha japp jag såg & vet vad du menar....damn:P hahahah.

Jag gillar också programmet, så jäkla bra! gillar hon .. Johanna mest :) hon verkar kul:)

2008-09-14 @ 23:02:45
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fan missade det i går.. Kollade på de där nya programen på 6:an, japan någon ting och hål i väggen, skit roligt!



Jag tänkte bara skicka ett blombud så jag kommer inte vara med på något!



Kan inte säga vad A sa, inte här! Haha.. Kan skicka ett mess sen!



Hoppas allt är bra och att ni hade det kul ute!



Puss..

2008-09-15 @ 12:51:17
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ho Ho Ho...

Vill lägga ihop till mamma, vi ska dit! = )

KUL!



Men vart är du? Pusssss

2008-09-17 @ 10:34:45
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0