Tisdag....

Vilken jävla natt säger jag bara....Lade mig igår med stans huvudvärk och trodde verkligen att den skulle gå över...men inte...Fick gå upp 2 ggr i natt o ta alvedon OCH ligga med en tröja över huvudet ( har fått för mig att det blir bättre då) samt att ja va tvungen o spy...fräsch va....*eeeiiuuhhh*..jag hatar när jag får sån hära huvudvärk...o inte blir d bättre heller utan bara sämre....men men det är bara till o bita ihop....

Dagen idag då...ja den bär ju av mot karlstad som vanligt...trivs riktigt bra på det nya jobbet faktiskt...visst det kan bli lite barnsligt ibland med tanke på att dom flesta e ett antal år yngre än mig men va fan det är ju ett jobb...Och till Helgen så ska vi åka till Stockholm och gå på "DSR Awards" d ska bli riktigt kul...fast det är ju klädkod...det är väl iofs helt ok om man fick välja vilken färg man ville...men inte nu ska vi ha lila på oss...inte min favvofärg om man säger så...men jag hittar nog ngt snyggt =O)...

Nä nu e d nog bäst att jag går ut till bussen så att man får ngn plats...

Ha en bra dag alla =O)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hallå var jobbar du, gissar på att du jobbar på makalös!? =)

Stämde in på många yngre och lätt att få jobba där efter att ha jobbat på TC:)

2008-10-14 @ 09:24:28
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Karin

Var jobbar du?

Gala? Vad för gala? Åhh va skoj =)

Kram

2008-10-14 @ 15:07:46
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0