Sagt på pizzan....

Jag såg en kille på pizzan med sugmärke och jag kan säga att han va i min ålder...Sa lite fort till Marielle att killen hade sugmärke o va i den åldern..moget..men det var ju bara det att hon hörde inte allt vad jag sa...utan jag skulle förklara för henne vem killen va o visade henne bland annat o att han hade keps på sig o bla bla bla...så jag säger....
"kolla killen där...han har sugmärken på kepsen...." Det jag menade skulle ju vara att det var han som hade sugmärke på halsen...Då säger Marielle..."Nej nej det är ju kamoflage..." Hahah asså vi skratta så att vi grina...o alla där inne måste ju ha trott att vi va helt borta...HAHAHAH

Nä nu är det dax för sängen..känns riktigt gött att ja har tagit det lugnt idag för då kommer ja inte att vara bakis imorn =O)...skulle egentligen ha åkt in till J imorgon...men struntar antagligen i det...


Sov gott alla där ute....


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha.. Den var bra!

Hoppas allt är fint med dig..

Kram Kram...

2008-10-04 @ 15:17:42
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Sara

hihi :D

2008-10-06 @ 13:29:49
URL: http://so0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0