Dagen idag....

Trodde att huvudvärken hade gett med sig...men ack så fel ja hade....men ja tackar gud för den som uppfann alvedon =O). Jobbade ju som sagt idag...kan ju säga som så här...hade jag jobbat kvar på TC så hade jag sjukskrivit mig för länge sen för huvudvärken...men inte på nya jobbet så kul e d faktiskt =O)...fast det går ju lite trögt vissa dagar men d tar man bara igen dom andra dagarna...hihi...

Shoppade en kjol idag tills den kommande galan =O)...Kan ju än en gång säga att det var ju inte riktigt jag...e ju mer en jeanstjej och sen att man ska sätta på sig kjol o dylikt...då känner ja mig som en gammal kärring helt ärligt...men men jag hoppas att det blir snyggt i slutändan...lägger upp bilder sen =O)...

Marielle, Thelma, Filip, Melwin, Elliot o jag va ju i badhuset på eftermiddan...Så jahopp nu har man visat upp fläsket för hela karlskogas befolkning me...asså e d inte typiskt att precis varenda karlskoging ska vara i badhuset när vi ska dit...helt otroligt...kan ju lova att vi va rätt snabba ner i bassängen efter att vi slängt handukarna på ngn stol, fatta inte varför man tycker att det är så jobbit att visa upp sig i bikini på badhuset när det e helt ok på badstranden...skumt alltså...men iaf...vi satt o tryckte i barnbassängen stort sett hela tiden, det stog att det va 32,6 grader varmt i den men d vete fan för d va inte varmt efter ett tag...jaja...Gött för barna iaf att d fick leka av sig...

Har kollat på "Bonde söker fru" nu på kvällen...Asså vad ja skämdes där ett tag...höll till o med på att byta kanal så illa va det och jag brukar aldrig bry mig men detta slog nog alla rekord...HAHAHA...Va det ngn som kollade på programmet? Helt ärligt...om man får en speed date på 5 minuter...inte fan sjunger man då väl?? Vill man inte veta lite mera om personen då...iaf om ja skulle på sån date så skulle ju jag  fråga ut personen om allt...nähä då inte dom...dom väljer o sjunga "Idas sommarvisa"...nä ge mig nått...*LOL*

Nu blir det snart sängen..tomt som attsingens utan älsklingen...Men men då har vi desto mera mys o ta igen när vi ses...

Sov gott alla...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Linda

LÅTER SOM MEJ, SKILLNADEN ÄR ATT JAG VERKLIGEN ÄR EN VALROSS JUST NU;)

2008-10-16 @ 15:54:13
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0