Nu har jag stört mig länge....

..Asså ja blir så jävla lack...O det värsta e att det händer varenda förbannade dag...Om vi e 15 pers på en buss och det finns massor av platser kvar...då tar man väl en egen plats lr??!!..INTE bredvid ngn annan..asså det slår ta mig fan aldrig fel...Ngn sätter sig alltid bredvid mig...E d för att dom inte orkar gå längre in i bussen lr va blir d??? Lr så vill dom inte sitta själva..men hallå det finns 14 andra på bussen dom kan sätta sig bredvid..men nej inte då...Åhhh big big big i-lands problem!!!!

Jaha så var det fredag igen...fy f-n va veckorna går fort..men d e tur d kanske så man får helg o sova ut..men det kan ja ju glömma denna helg...ska ju åka till Ullared kl 02,45 inatt....ingen töpptid direkt fast det e ju ingen som har stått med piskan o tvingat mig följa med det e ju själv valt och så slipper ja ju kanske stå o trängas med alla köpgalna kärringar...kan ju gissa på att det blir till o köra på ett par hälsenor imorn...jag e ju inte den som e den inte och  inte kan ja hålla käften heller när ja e på sånna stora ställen...har ngn ställt sig mitt i vägen så kan ja lova att det får dom reda på välldigt snabbt...vilket INTE uppskattas av min kära syster som ska med...hon skäms som bara den =O)...Ja o min andra syrra Alex e exakt lika dan som mig...så e vi o fikar på stan o Alex o ja ser ngt konstigt som vi stör oss på så e vi inte sena o kommentera det....o Linda skäms lika mycket varje gång..hihi...kanske e därför hon aldrig vill gå o fika med oss längre...HAHAHA...

Ha iaf idag hunnit med en fika på Paris med Cammi o hennes kompis Jonas och vi hann även med en liten tur inne på hennes o prova underkläder =P...men ja köpa inget...titt älskling jag kan gå i en affär utan att handla...Men jag antar att ja kommer att handla desto mera imorn....

Oj fan ja glömma...sitter ju med färg i håret nu och har gjort det i snart en timma...kanske bäst o gå o tvätta ur det innan håret ramlar av...

Ship o hej......

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha! Ja det stämmer ju verkligen.. Ska man inte harkla ur sig det man vill eller? ;-)

Hoppas ni hade det kul idag.. Kanske kan ses i morn och ha en liten 1:a advents fika hos Linda eller ngt!

Puss!

2008-11-29 @ 20:19:46
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha ja det kanske var bäst att skölja ut det , för tänk om håret skulle ramla av ;D , hah nej nu ska vi inte ha så kul :D.. tur att systrarna Karlsson är lika dana då :D love you sis <33

2008-12-01 @ 21:38:57
URL: http://nathaiekarlssson.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

HAha, är du folkskygg? Fast jag håller med. Jag sätter mig endast brevid någon annan om det inte finns någon plats kvar. Varför sitta å trängas med en främling liksom?

2008-12-03 @ 21:03:02
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0