Insider....

Sitter o kollar på Insider...FY FAN e allt jag kan säga.Dagens program handlar om folk som går på djur..SEXUELLT.....asså hur FAN kan man göra ngt såt???? Det är för mig helt obegripligt. Och det är ju inte bara sexuellt som dom ger sig på dom stackars djuren...dom skär ju även i dom lr skadar dom på annat sätt...Hur kan man gå på djur som inte ens kan försvara sig??? Hur kan man ens komma på tanken att sätta på en höna lr en häst??? Va fan finns det för folk i världen....tydligen finns det folk till allt..men det hära det tar fan priset..Nej fy fan för alla äckliga människor där ute som ens kommer på tanken om ngt sådant här!

Annso

Kommentarer
Postat av: Elin

ja , det är verkligen helt sjukt! jag ville inte ens kolla på det, för man mår så dåligt. kram gumman.

2008-11-13 @ 10:03:57
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Helena

Såg din bloggadress på facebook..... smyger in och tittar lite...

Ja, jag måste ju kommentera detta!!! Galna människor finns det i världen! Det är tur att man inte vet vilka dom är... dom finns ute bland oss i samhället!!! Galet!!!

Kramisar

2008-11-14 @ 12:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0