Bröllop mellan Stellan & Fia......

Japp så har lillebror Stellan blivit stor och gått o gift sig...Efter ca 6 månader ihopa...där kan man snacka impulsiva...men å andra sidan känns det rätt så varför vänta x antal år innan man slår till...Visst jag hade faktiskt lite invändningar angående deras bröllop och det står jag för MEN återigen så är det ju Stellans liv och inte mitt...och han e ju vuxen nog att fatta sina beslut...Men iaf...Bröllopet mellan Stellan o Fia kom ju väldigt plötsligt och vi fick veta det 1 vecka innan...men några i Fias familj visste inte om det alls...så ni kan ju förstå vilken chock det vart för dom...när dom fick höra brudvalsen...för innan så hade en släkting i Fias familj döpts så hennes familj trodde dom skulle på dop bara..inte dop OCH bröllop...Det var jättefint och brudparet var jättefina dom me..kan ju säga att jag har aldrig sett Stellan så uppklädd...Men jag vill iaf genom detta önska Stellan o Fia ett stort lycka till (för ja vet ju att du Fia e inne o läser ibland *lol*) och ta vara på eran kärlek =O) och visa alla vart skåpet ska stå.  



Nu ser vi fram emot den kommande bröllopsfesten den 22/11 =O)

XoXo  

Kommentarer
Postat av: Alexandra

JA,. blir ju alldress salig!

Snodde en puss bild på dom av dig.. Hihi..

ha de underbart!

puss

2008-11-10 @ 13:33:02
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Åh så fina de var!!

2008-11-10 @ 16:10:47
URL: http://idamaajaakkola.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack snälla du =)

Japp har redan fått kaffe o tårta på sängen av David =)

2008-11-11 @ 14:13:16
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Nämen oj! Va kul! :)) Det är ju vanligare med barn å så än bröllop. Jag och Stellan va ihop som unga, mellanstadiet nångång. Å nu har han gått å gift sig. Attans va gamal man börjar bli. hehe.

2008-12-03 @ 21:07:36
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0