Just hemkommen....

från att ha hämtat Elliot på dagiset och som ja kunde ha gissat så gick det inte så himla länge förrens det vart uppförsbacke för Elliot...hmmm...Började med att han ville gå och leka med en kompis o ja sa vänligt men bestämt nej att det får du göra en annan dag när vi har bestämt i förväg, för det är det värsta jag vet när barna bestämmer att dom ska leka samma dag, men iaf så efter mycket om och men och lite fjäsk från min sida..ja jag vet jag får skylla mig själv....så får ja med han från dagis och vi går hemmåt och som vanligt så tar Elliot mig i handen och så helt plötsligt så släpper han och säger...-mamma vad är det som luktar? och så luktar han på sin hand...(har fusksolat i solarium idag och smörjt in mig med sån dära kräm som gör att färgen ska bli brunare och alla som använt den vet att d stinker fan rent ut sagt fast att man tvättat händerna efter hur mycket som helst) Jag försöker då säga att det måste vara våran nya tvål som luktar...Elliot tittar konstigt på mig o så säger han: -Nej mamma det luktar som solkräm...Och så gör han värsta grimasen...Bara för att klargöra detta med luktandet är att han luktar på allt och var värsta fobin mot alla typer av lotion, lypsyl..allt som man kan tänkas smörja in kroppen med...Och sen kommer hundra fråger om varför ja solat och om varför ja använt kräm och ja försöker ju säga att man blir brunare med en sån kräm och då säger ungen: - Mamma om du använder sån där kräm kommer du bli så brun som en turk och då är inte du nå snygg!!! Ehhh what!!!! var får dom allt ifrån så nu fick ja ju iaf lova min 6-åriga son att inte använda solkräm nå mer (givetsvis med fingrarna i kors) Haha

Annso

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahahah!!!! Klockrent ;) hahahahah go han är då :P

2008-05-13 @ 20:25:37
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0