Torsdagen i karlstad....

Barna o jag...Vi bestämde oss för att åka in till älsklingeni karlstad..eftersom det var fint väder så åkte vi o bada på bomsta tror ja de hette...jättemysig strand och jättebarnvänlig...hur lång grunt som helst...fick gå en bra bit ut för att komma ngn vart...Vi stannade ett par timmar eftersom det va så himla varmt så har man ingen ro att ligga länge....

När vi kom hem så fick älkslingen för sig att han skulle klippa håret....HELT SJÄLV!!! Men efter mycket om och men så vart det skitsnyggt =O)....

Vi hann även med en tur med båten och bad ifrån den med barna...=O)....

                     

Ja det var väl allt för nu....Barna ska hem till sin pappa snart och jag ska göra iornong mig för att återigen ta bussenin till älsklingen i Karlstad....Det ska bli mittad med svärmor, svärmors vännina, älsklingen, jag, madde och barna......

Ha en trevlig fredag alla Ni där ute....

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Cammi

Så ärliga bilder på er, "hela familjen" de var riktigt roligt att titta på...ni verkar ha haft en härlig dag. Själv har jag tillbringat flera och helt underbara dagar i Hagfors. Åkt båt, badat, grillat och flygit en tur över stan. Igår var det triaton i Råda, ngt som såg betydligt jobbigare ut än de ni verkar ha gjort :-)

En än gång, helt underbart att se att ni haft det bra...

För ta med mig hundarna ut till skärgården och hälsa på er ngn gång framöver. Om jag nu inte får fullt upp med min flytt förstås...

2008-07-27 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0