Tivolibadet....

Jepp hette stället vi var på o bada idag...inte ute vill säga men det var som ett badhus men en massa pooler, trampoliner och givetsvis en rutschkana..som vi alla 4a åkte mer lr mindre...hahah...Melwin våga bara åka en gång men jag o Elliot o jag åkte hur många ggr som helst...skitkul...hahahah...Älsklingen åkte oxå några ggr men vi va fan där stort sett hela tiden...

Resan hit gick ganska smärtfritt....efter att vi åkt i sa 1 timme så kom frågan..."E vi framme snart?" och givetsvis så var det Elliot som fråga....ingen skräll....När vi kommit ut vid gränsen så skriker Melwin...."Jag mår illa, jag måste spy" Gött min värsta farhåga besannades...jag hatar verkligen när folk spyr...även mina barn...låter illa men så e d..Spy e min värsta fobi...så ni kan ju tänka er hur jag e när barna har fått magsjukan...värre nippertippa får man nog leta efter...Men iaf han fick ulka lite o så vart d bättre och sen så kunde vi åka vidare....Kan säga att jag fick ringa mormor ett antal ggr efter vägbeskrivning när vi börja o närma oss kristianstad....e helt oduglig med vägbeskrivning...ingen Tina Törner som älsklingen brukar säga...hmmm...Men man kan ju inte vara bäst på allt...hahahah...

Ja d va en lite uppdatering från skåne....nu ska jag bara ta d lugnt  resten av eftermiddan o kvällen och bara ligga o mysa o pussa på älsklingen.....Ja o barna me förstås...men de brukar vara ganska så snåla med mysandet och pussar....

Puss O Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0