Onsdag...

Onsdag redan...går fort fort....Jobbat idag me...skönt att det snart e semester...Älsklingen, jag och barna ska åka och hälsa på min mormor nere i kristianstad....ska bli riktigt roligt o se hur det går...hmmm...det tål att följas upp...hihih

E hemma idag pga att jag trodde jag skulle få hem barna idag..Melwin ringde igår helt hysteriskt och sa att han saknade mig så himla mycket att han ville hem, nu under semestern så har vi 2 veckor var...bara det att deras far har tagit åt sig jobb på annan ort *grrrr* när han ska ha dom så att barna är hon farmor och farfar i degerfors det går säkert jättebra för barna...men ändå tycker väl kanske inte att det är så juste...men men....

Igår så spenderades kvällen med lite Taco, film o massor med mys =OP, finns inge bättre o bara ligga o ta d lugnt i soffan på älsklingens arm...*mmmm me like*
Filmen vi kollade på hette 21...kanske inte min typ av film, handlar om några ungdomar i USA som går med i ett team och teamets uppgift är att räkna kort i Las Vegas...och eftersom jag inte förstår mig på sånt så tyckte ja filmen var sisådär...men älsklingen tyckte att den va bra....och än en gång så lyckades jag att hålla mig vaken...helt otroligt med tanke på att jag gick upp kl 5 på möran....inge dåligt stolt över mig själv heller....*fniss*

Nu ska jag nog gå o koka nudlar...riktig gormé (hur nu d stavas) med andra ord hahah.....lr NOT!!!!!!

Joey miss you sooooooo much!!!!!!

Kommentarer
Postat av: K i m m e l i m

Ja, jag får nog göra det :)

Jag en bloggdesign tävling i min blogg, om du vill ha en design som inte är blogg.se standard dvs.



Förresten så är nudlar jättegott. Så det så ;)



2008-07-10 @ 09:05:42
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0