Min kära familj....

Ni som känner mig vet ju hur många vi e i våran familj..och ni som inte känner mig kommer att få reda på det snart...Anledningen till att jag skriver detta e för att ja e så himla trött på att jämt få fråga hur många syskon vi e, gör inte dina föräldrar ngt annan än o ligger, ett helt fotbollslag...bla bla bla bla...E SÅ TRÖTT PÅ DOM FRÅGORNA!!!!
Kan helt ärligt säga att jag har alltid skämts för att svara på dom frågorna och jag HATAR verkligen när det tas upp så iom detta så hoppas jag att frågorna tar slut.....

Alexandra Lillasyster Alexandra   På detta kort är det en kompis med till min lillsyster nathalie & nicklas Lillebror niklas, och lilla syster nathalie med kompis  Jag, Gustav och oscar Jag med, Oscar och GustavRoxanne Roxanne Jocke o Jag Jag och Joakim  Snygga lillebror Stellan... Lillebror Stellan  Lillasyster Linda  Linda

Här är alla vi...hela tio st så nu vet ALLA det så SNÄLLA skippa dom frågorna i framtiden....

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, :) Tog några när vi var i berget.

2008-07-14 @ 13:46:35
URL: http://muchi.blogg.se/
Postat av: sofie

hittade hit =) va e de för frågor folk har ja ska ha ett helt fotbollslag m ungar innan ja e klar=) om man får välja själv=) be folk dra som frågar de..=) ha de gött. Sofie m Alice=)

2008-07-14 @ 20:19:46
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Lilla Sis A...

Oooo.. Så blond och vacker man var en gång i tiden..Haha.. Skämt å sido..



I dag har vi varit på stan och gjort en massa fynd.. såå kul!



Inga barn, va fan Johan.. bäst att ställa upp.. En tossa vill vi ha... :-)



Ringer i morgon så kanske vi kan ses, innan ni dra..



Puss....

2008-07-14 @ 20:51:41
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej hallå!

Vet inte vart jag ska skriva mitt försvarstal bäst, provar här :P

Otroligt härligt, tycker jag, med syskon som tar kamper och ser om varandra, önskar ibland själv att jag hade ett äldre syskon..

Hur som helst så ska jag väl kanske ge "svar-på-tal", eller försvara mina ord eller hur man nu kan uttrycka det lämpligast.. Skriver inte sådär jätteofta i bloggen, tröttnat för länge sen. (Inlägget är snart en månad gammalt).. Att sitta och förklara varför jag skrev som jag skrev känns onödigt och bortkastat, men min poäng är att du inte behöver vara orolig, men jag är verkligen rörd över att du är det..

Ha det gott! //Fia

2008-07-15 @ 08:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0