En kontaktannons....

Efter att datorn har varit ockupperad hela kvällen av en viss donna som surfat på Match.com...no names...hihi...fast utan ngt resultat så har jag bestämt mig för att göra henne en tjänst...dvs en kontaktannons....Visserligen har hon uppdaterat hennes prenumeration...men om hon hade anlitat mig från början så hade hon ju sparat 279 spänn...Men pengar e ingen trång sektor (för att citera min älskling)...
Om hon hade fått beskriva henne själv så hade hon sagt: "Spännande, söt, charmig tjej med glimten i ögan"...vilket jag tycker e lite törrt....jag beskriver henne så här: Grym, sexig donna i sina bästa år, en som grabbarna inte glömmer i första taget och ÄLSKAR SEX (med rätt person vill säga)!!!! Med andra ord: Kåt, glad och tacksam ;o)...haha nej men skämt åsido...
Hennes intressen; Hundarna, fiskning, resa, äventyr det finns en massa saker men att skriva en recension om henne e väl inte min bästa grej att göra antar ja...*LOL*
Fast hon e ju lite kräsen....så alla killar som e ute efter bara ett one night stand..ni behöver inte lägga ner nån energi för ni försvinner på än gång...This is big buissnies nu ska mannen med stor M hittas....Visserligen säger hon sig ha hittat mannen i sitt liv men han verkar inte veta bättre...Så nu e d dax att gå vidare o få henne att förstå att han med stort H finns där ute och e 1000 ggr bättre än "den gammla mannen"....
Så e du intresserad...lämna en kommentar lr mailadress så skickar jag vidare.....Givetsvis så lägger ja in kort på henne här me....=O)




That´s all folks.....

Natti natti....

Kommentarer
Postat av: K i m m e l i m

Tänk vad många kåta snuskgubbar hon skulle få svar från om du skrivit en kontakt annons på det viset. Haha ;)

2008-07-16 @ 09:26:05
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0