06,55

Kl ringde 06,55 imorse..kul på semestern....men jag var ju tvungen att gå upp ändå...skulle ju tvätta...kan lov att högen hade växt sig så stor att man fick kämpa för att komma in på toan...men faktiskt så va ja inte så trött som ja trodde att ja skulle va...men antar att det kommer vara ett helvete i kväll...tur att älskligen inte kommer för ja hade antagligen somnat då....inte populärt....men d e tur att ja e så söt *LOL*...så han står ut....hahah

Älsklingen hade gjort ett framsteg i natt...han hade bara gått o lagt sig kl 2 och det e tidigt med tanke på vad klockan har blivit dom andra nätterna....men d e väl så när man e fast i tv-spelandet...inget jag själv har märkt eftersom ja inte en ngn stor fan av tvspelande...men jag antar att min 2 kära barn delar hans intresse ang spelandet...

Hmmm har sett att antalet läsare har ökat drastiskt...undrans tro vad jag kan skriva som e så intressant...hahah...men d e väl så med nyfikna kalskogingar...(e antagligen LIKA nyfiken jag me =O) ) men jag resonerar som så att e man inte nyfiken så får man inte reda på ngt alls...lr har jag fel????

Imorgon så bär det söder ut...nämligen ner mot min kära mormor i Kristianstad..ska bli jättekul faktiskt har inte träffat henne på över ett år om inte mer och sen så ska jag ju få visa upp min snygga älskling....ska bli kul o se hur många gånger barna kommer att fråga "E vi framme snart?" och hur länge det tar efter att vi åkt hemifrån förrens någon av dom säger..."Ja e kissnödig" antagligen inte allt för länge om ja känner mina kära barn rätt =O)...

Usch idag måste jag verkligen rensa barnas garderober...MEN det kommer alltid ngt ivägen..inte för att jag blir lessen över det..men fan jag måste verklligen ta tag i det...

Nä nu måste ja hämta tvätten.....But I`ll be back...

Have a good day!!!!!



Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅÅ ska du ner till henne , va mysigt! :D Vi är hemma nu igen från Öland som sagt & har det jättemys semester:) Martin & ska spela minigolf om en stund:) Får se när vi ses nästa gång gumman! ser fram emot en utgång tillsammans i kga ;) hihi. fast ja kan ju inte dricka alkohol då, men iallafall:D kramkram

2008-07-15 @ 12:27:24
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: petra

jag är en av alla dessa karlskogingar som har besökt din blogg några gånger..:-)



2008-07-15 @ 17:41:05
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Linda

Här har du en till nyfiken karlskoging, men jag står för det ;-) Jag har frågat många ggr på min blogg vilka som läser men får aldrig ngr svar förutom de jag redan vet! När vi gick ut med att jag är gravid igen så ökade läsarna med 100 st på den dagen:-o Helt sjukt!! Vem vill läsa om mitt "tråkiga" liv hehe...

Ha det så bra på sem! kram

2008-07-15 @ 20:57:18
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Anna

jag vet inte riktigt hur jag hamnade på din blogg men nu brukar jag vara inne o läsa titt som tätt =) är nyfiken så jag måste fråga, hur gamla är dina barn?



ha de trevligt hos din mormor =)

/Anna

2008-07-15 @ 21:09:00
Postat av: Anonym

Hej Lillanmalutta här kika gärna in i min blogg,vinn prylar & rösta gärna på mig på http://www.webvoter.net/se/vote.cgi?id=75566 mvh www.lillanmalutta.blogg.se

2008-07-15 @ 22:43:24
Postat av: Annso

Anna: Alltid kul o veta vilka som läser bloggen...Barna är 6 & 8 år gamla.

2008-07-16 @ 00:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0