Jahopp....nyårsafton imorn då...

Vad ska ni göra???

 Själv ska ja inte göra ett dugg...ska gå ner och hyra massor med filmer på nöjesbutiken...eftersom ja inte har lärt mig att ladde ner filmer en så får de duga =O)...Och eftersom jag kör camebridgekuren nu så blir d ingen god mat lr nån godis alls...känns så meningslöst att förstöra en hel dag när ja kämpat som bara den...för idag e d min 3dje dag och ja e så stolt över mig själv =O) att jag överhuvudtaget ens fullföljer detta nu...men vill man vara fin så får man lida pin..hehe...Men jag kan ju säga att några döden upplevelser ha ja haft...hahha..hungerkänslorna e fan inte o leka med kan tänka mig hur barna i afrika känner sig och dom får ingenting...stackars barn...ne man ska inte klaga...Ja ska allt stå ut i några dar till iaf tills på tisdag...eftersom älsklingeninte tror att ja kommer att klara detta så ska han allt få se...

Ska blir riktigt skönt att vara ledig nu i 2dar...visst dom kommer att gå fort men sen så jobbar ja ju bara en dag till o sen e man ledig i 2 dar till...fan va gött d e med röda dagar mitt i veckkan..hehe...
Nästa vecka så ska ja göra hårförlängning...ska bli intressant o se hur det ser ut på mig...Slår ni upp troll i en ordbok så er ni mej där göra peacetecken..HAHAHAHAHAHA....

Ne nu ska ja surfa runt lite på internet...

Ha d gott....


Kommentarer
Postat av: Elin

haha ujuj cambridge ;) det e tuft, bara att hålla i, fundear på att köra en eller två veckor, har ju några påsar kvar, för att sedan träna & äta bra bara helt enkelt :) ååhh förlängning??!! det kommer nog bli supersnyggt :) ska bli kul att se !



Vi är i Kga nu, kom ikväll, ska till degerfors imorgonkväll. kanske hinner ses ngn timme eller två imorgon! hör av dej om du kan ses ;) puss

2008-12-30 @ 23:48:55
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Tror du kommer fixa det galant!

Kul o fixa håret lite :)

Hoppas du får en mysig kväll.

Gott Nytt År

Kramar

2008-12-31 @ 10:23:20
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: gingerjennifer'

du är skit fin i håret:) gott nytt

2008-12-31 @ 10:24:02
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0